Ystävä
 
Jos olet ihmetellyt, miksi  useimmiten  pyörin kuin väkkärä  niin
vastaus tulee tässä:  vähän aikaa sitten minulla havaittiin TVH  eli  
tarkkaavaisuuden  vajaushäiriö

Näin se ilmenee: 

Päätän pestä autoni. Lähtiessäni kohti autotallia huomaan postia  eteisen pöydällä.  
Päätän selata postin läpi ennen kuin menen pesemään autoa.  
Tarkistan myös puhelimen vieressä olevat  postiin menevät kutsukortit.
Laitan autonavaimet pöydälle ja rypistän roskapostin roskakoriin,
joka on pöydän alla. Silloin huomaan roskakorin olevan täynnä.  
Niinpä päätän laittaa kutsut takaisin pöydälle ja käydä tyhjentämässä  roskakorin.
  
Sitten tajuan, että kun kerran olen viemässä roskia ulos ja roskalaatikko sattuu olemaan lähellä
postilaatikkoa,  voin  aivan hyvin laittaa kutsuihin ensin postimerkit ja viedä ne  samalla  laatikkoon.
Otan postimerkkikuoren esiin ja huomaan, että jäljellä on  vain yksi postimerkki.  
Lisää postimerkkejä on pöytälaatikossa  työhuoneessani, joten lähden kohti työpöytääni, jonka päällä
huomaan  kokistölkin, jota olin ollut juomassa.  
 
Jotta en merkkejä etsiessäni  kaataisi kokista pitkin pöytää, siirrän sitä hieman syrjään.
Huomaan,  että kokis on alkanut lämmetä ja päätän viedä sen jääkaappiin.
Matkalla  jääkapille huomaan ikkunalla kukan, joka kaipaa pikaista  kastelua.  
Lasken kokiksen ikkunalaudalle ja huomaan lukulasini, joita olen etsinyt koko aamun.
Ajattelen, että on varminta viedä lasit työpöydälleni heti sen  jälkeen, kun olen kastellut kukan.  
 
Lasken lasit takaisin ikkunalaudalle ja menen täyttämään kastelukannua , kun siinä  samassa  huomaan TVn kaukosäätimen.  Joku on jättänyt sen keittiön pöydälle.  
Tajuan, että illalla  katsellessani telkkaria tarvitsen kaukosäädintä, mutta  todennäköisesti en muista,  
että se on keittiön pöydällä, joten  kastelen kukat. Kaadan vähän vettä kukalle, mutta suurin osa
läiskyy  lattialle.  Laitan kaukosäätimen takaisin keittiön  pöydälle ja   haen pyyhkeitä, joilla kuivaan läikyttämäni veden. Matkalla  liinavaatekaapille yritän muistaa mitä olin tekemässä. 
   
Päivän lopuksi:
autoa ei ole pesty, kutsuja ei ole postitettu, roskista ei ole  tyhjennetty .
Lämmin kokis on edelleen ikkunalaudalla,  kukkia ei ole kasteltu, postimerkkejä on edelleen vain yksi,  
en löydä  television kaukosäädintä saatika lasejani enkä muista minne  olen  laittanut  autonavaimet.  
Miettiessäni, miksi mitään hommaa ei ole hoidettu  tänään, olen todella hämmentynyt, sillä olen ollut kiireinen
koko päivän ja todella väsynyt.... 
Ymmärrän, että tämä on vakava ongelma ja aion hankkia apua, mutta ensin tarkastan sähköpostini.....
  
Tee minulle palvelus,  jookos?  
Lähetä tämä viesti eteenpäin kaikille tutuillesi, sillä minä en muista keille tämä on lähetetty.
   
ÄLÄ NAURA!  
Jos et vielä tunnistanut tästä itseäsi niin voit  olla  varma, että sekin päivä tulee....   
  
VANHENEMINEN ON PAKOLLISTA  JA  AIKUISTUMINEN ON VAPAAEHTOISTA,  MUTTA  
ITSELLEEN  NAURAMINEN ON TERAPEUTTISTA!
 
Hyvää  päivänjatkoa sinulle ja yritä  muistaamitä oli tekemässä ennen  tämän viestin tuloa......