Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin, että
kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee
soiton vastaamatta siihen.
Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on
kyseessä aina joku työkaveri, jota en tunne.Olen yrittänyt seurata
ikkunasta, kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina
viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa
matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?
Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään ja
hän sai siitä huutoraivarin kiljuen, ettei hänen kännykkäänsä saa
koskea ja että minä kyylään.
En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen, etten edes
halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin
tarkistaa tilanteen.Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon
pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä.Pitkähkön
odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin mersu, jossa vaimoni suuteli
kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä.Siirryin piiloon oman
autoni taakse, etteivät he havaitsisi minua. Siinä kyykkiessäni
huomasin autossani alkavaa ruostetta takalokasuojan kaaressa.Pitäisikö
minun teidän mielestänne vaihtaa koko kaari vai asentaa vain uusi levikeosa?

Nimim. Epätietoinen